det var ju inte så länge sen..

Hey, hallå och självklart chaa chaa!
som vanligt är det jämna mellanrum mellan mina inlägg..
och den senaste tiden har jag inte gjort så mycket, förutom att jag var uppe i sthlm tillsammans med mr klingzell!
Vi var ute på vipersroom och kröka ordentligt!
Det bästa med kvällen var att robin träffade på Amir gaybloggen.blogg.se
Haha, han var som en stor björn, och självklart skulle robin driva..
Så han gick fram och frågade om nr osv, sen skrev dom lite söta sms till varandra..
och vet ni vad..robin blev kär!
kvällen slutade i totaldäck hemma hos robins plastbrorsa...mer sthlm plz!
Annars är det som vanligt , jobb-träna-sova kanon liv!
jag är så sjukt sugen på att dra utomlands och bara leva livet, men det är la bara o börja spara så man kan göra det nångång!

fick förövrigt hem lite nya kläder den senaste veckan
ny jacka,tröja&jeans...
måste visa tröjorna det är jag som valt trycken på ena och färgerna på andra, gillar dom skarpt!







/ selander

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

du får ju höra av dig nästa gång du är i sthlm!! :) kram från Rebecka

2009-09-22 @ 23:10:07
Postat av: johan

Snygga!

2009-09-23 @ 12:38:44
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Sam

Startar värsta modebloggen i samband med tröjorna.. soofta

2009-09-29 @ 07:41:16
Postat av: matilda anderssooon

jag vill också träffa på den bögen juuu!!! ::DDD

2009-12-16 @ 18:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0